helwanscout

مرحبا
helwanscout

تم فتح باب التسجيل للاشراف على المنتدى وعلى من يرغب كتابة جميع بياناته وماذا فى اعتقاده ان يفعل للنهوض بالمنتدى فى المقترحات
سوف يتم تحديد اجتماع لاختيار المشرفين الجدد قريب وسوف نعلن عنه لحضور جميع الاعضاء للموافقه على ترشيحات المشرفين الجدد
تم بحمد الله انشاء اول جروب لتجاره حلوان على الفيس بوك و هذا من اجل البقاء مع الاعضاء لفتره اطول و الاستفاده من جميع خدمات الشبكه العنكبوتيه و الى الامام دائما رابط الجروب http://www.facebook.com/group.php?gid=146340706332&ref=mf كونو معنا

وانت عامل أيه؟؟!!!

شاطر
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 12:34 pm

السلام عليكم cheers cheers cheers

الموضوع ده موضووووووووع...... affraid affraid


فضفضة Suspect Suspect



عندك ماسبة...طيب حاسس بأيه؟!!!! Sleep Sleep



عندك هموم....لازم تقولنا عليها!!!! Sad Sad Sad


أدخل دلوقتى وقول... rendeer


زعلان... Mad Mad

فرحان... bounce bounce

مهموم... Twisted Evil Twisted Evil


قولنا وهنشارك....حياتك Sleep Sleep

نتتظرنكم
lol! lol!


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 12:36 pm

السلام عليكم

أنا أول الشاركين فى الموضوع

وبقول...


حاسس بمصيبة جايالى....

يالطيف.... يالطيف

مصيبة ولا تخطر على بالى

يالطيف ...يالطيف

ربنا يستر affraid affraid affraid


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
الشاعر خارجية
مشرف تجاره حلوان
مشرف تجاره حلوان

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف الشاعر خارجية في الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 6:56 pm

ربنا يبعد عنك المصايب ان شاء الله


================ تجاره حلوان ================
أجمل ما فى الحياة
أن تبنى جسراً من الأمل
فوق بحراً من اليأس.
avatar
Moshakes
الفنان
الفنان

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف Moshakes في الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 11:02 pm

جنى ياجنى يابن الجنى
انصرف عليك اللحمه و البتنجان
انصرف قبل ما ادلق عليك الالوان
انصرف و انبى و انا هاكلك بالمجان
انا حاسس ان فى شخص جديد على المنتدى مجنون
هههههههههههههههههههه
مجنون
هههههههههههههههههههههه
يامجنون


================ تجاره حلوان ================
لو فكرت انى احب غير الجواله محتاج عملية نزع عقل
بحبك يأأأأأأأأأأأأأأ خارجيه


avatar
mando
مشرف تجاره حلوان
مشرف تجاره حلوان

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف mando في الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 11:13 pm

هههههههههههههههههههه
الكلام اليك يا جارة
لا بس بجد لازم نتكلم بجد
انا عن نفسي زعلان ومهموم
ليه ..... ياااااااااه حاجات كتير جدا
بس اكيد اهم حاجه العشيرة
التانيه موضوع الشخصي
التالته ....


================ تجاره حلوان ================
لا اله الا الله محمدا رسول الله
avatar
ZOOM
مشرفة تجاره حلوان
مشرفة تجاره حلوان

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف ZOOM في الأربعاء أكتوبر 28, 2009 12:32 pm

انا كمان مهمومه وزعلانه من حاجات كتير وفى نفس الوقت مبسوطه وفرحانه من غير اى سبب

انا مش عارفه انا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في الأربعاء أكتوبر 28, 2009 12:33 pm

الشاعر خارجية

ربنا يبعدنا أجمعين أن شاء الله Razz Razz


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في الأربعاء أكتوبر 28, 2009 12:36 pm

موشاكاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس

هو المفروض أنى مش برد فى الموضوع ده عشان ده موضوع عام لاعضاء المنتدى

بس أعمل أيه؟!!!!

والله أن كنت شايف أن فى حد فى المنتدى مجنون

أحب اقول


أنت




لسة




مشفتس


حاجة




خاااااااااالص







الجنان لسة جااااااى




]امجانيييييييييييييييييييييين lol! lol! lol! lol!


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في الأربعاء أكتوبر 28, 2009 12:37 pm

ماندووووووووووووووووو

طبعا أنت الجارة ديه صح

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه tongue tongue tongue tongue


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في الأربعاء أكتوبر 28, 2009 12:39 pm

أما أنا....

يعنى كنت فى أول اليوم كويسة

وبعدين اليوم بيتغير فى الجامعة

ربنا يستر......


بس بصراحة لما دخلت المنتدى ولقيت ناس فيه

فرحت جدا جدا جدا

الحمد لله lol! lol! lol!


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
Moshakes
الفنان
الفنان

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف Moshakes في الأربعاء أكتوبر 28, 2009 1:43 pm

هههههههههههههه
انا بقه عامل كده
بالظبط


================ تجاره حلوان ================
لو فكرت انى احب غير الجواله محتاج عملية نزع عقل
بحبك يأأأأأأأأأأأأأأ خارجيه


avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في الجمعة أكتوبر 30, 2009 7:25 pm

أنا الحمد لله كويسة جدا جدا النهاردة


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في الأحد نوفمبر 01, 2009 11:39 am

السلام عليكم

أنا النهاردة تعبانة جدا

مع أنى كنت ناوية أعمل حاجات كتير فى المنتدى

بس الحمد لله على كل حال

تفتكروا ليه أنا تعبانة النهاردة؟؟؟

أكيد البت زووووووم حسدتنى عشان أنا قلتلها أمبارح أنى هعمل حاجات كتير فى المنتدى

ياويلك منى يازم!!!!!!!!!1


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
ZOOM
مشرفة تجاره حلوان
مشرفة تجاره حلوان

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف ZOOM في الأحد نوفمبر 01, 2009 2:41 pm

انتى اللى نيتك مكنتش خير

فاكرة ولا افكرك؟

avatar
ZOOM
مشرفة تجاره حلوان
مشرفة تجاره حلوان

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف ZOOM في الأحد نوفمبر 01, 2009 10:58 pm

انا النهارده مبسوطه جداااااااااااااااااااا

لان نور عيليتنا حفيده امورة

اسمها مريم

ربنا يحفظها لينا يارب



cheers cheers cheers cheers
avatar
Moshakes
الفنان
الفنان

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف Moshakes في الإثنين نوفمبر 02, 2009 12:01 am

ربنا يخليها ليكم يااااااااااارب


================ تجاره حلوان ================
لو فكرت انى احب غير الجواله محتاج عملية نزع عقل
بحبك يأأأأأأأأأأأأأأ خارجيه


avatar
afretqalaza

أنا عامل جمعية

مُساهمة من طرف afretqalaza في الإثنين نوفمبر 02, 2009 12:48 am

هى حتة حشيش و أنسى وخد البنسة ياعم مشاكس
و على رأى المثل اللى بيتوه من زجاج ما ينمش فى الصالة
avatar
مروة حامد
المشرف / ة المميز لهذا الشهر
المشرف / ة المميز لهذا الشهر

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف مروة حامد في الإثنين نوفمبر 02, 2009 12:57 am

ربنا يخليهالنا يااااااااااااااااااااازوم

وتكبر وتملى الدنيا ضحك وفرفشة

avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في الإثنين نوفمبر 02, 2009 10:33 am

ربنا يخليهالك يازوووووم يارب

ونفرح فيكى يييييييييييارب

بس ان شاء الله هتشوفى نيتك الحلوة النهاردة


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في الإثنين نوفمبر 02, 2009 10:34 am

انا الحمد لله كويسة النهاردة


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في السبت نوفمبر 07, 2009 3:46 pm

أدعولى

كتييييييييييير

فعلا بتكلم بجد


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
ZOOM
مشرفة تجاره حلوان
مشرفة تجاره حلوان

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف ZOOM في السبت نوفمبر 07, 2009 8:18 pm

من عينى

ربنا يريحنا منك

ويشغلك عنا

و............

و,,,,,,,,,,,,,,,,


اميييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين

اى خدمه يا امونه
avatar
مروة حامد
المشرف / ة المميز لهذا الشهر
المشرف / ة المميز لهذا الشهر

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف مروة حامد في الأحد نوفمبر 08, 2009 1:11 am

ههههههههههههههههههههههههههههه
زوم بتهزر ياايمان دى طيوبة خالص ومش بتدعى ابدا على حد
وبعدين انتى حبيبيتنا
ادعيلك انا يارب يسعدك فى كل ايامك
اميييييييييييييييييييييييييييييييييييين
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في الأحد نوفمبر 08, 2009 10:50 am

ماشى يازوووووووووووم

والله هوريكى.....

شوفى يابنتى..

احنا للاسف سبناكى تلعبى ...

وجه وقت الجد


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
mero
المشرف / ة المميز لهذا الشهر
المشرف / ة المميز لهذا الشهر

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف mero في الأحد نوفمبر 08, 2009 10:55 pm

هههههههههههههههههههههه ربنا معاكى ياامونه يارب ويسعدك
انا بقى مخنوقه جدا جدا جدا والدنيا شايفها سودا مافيش اى نقطه بيضا
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في الإثنين نوفمبر 09, 2009 11:02 am

الف سلامة عليكى ياميرو

جعل الله لك من كل هم فرجا...

ومن كل ضيق مخرجا


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في الإثنين نوفمبر 09, 2009 11:04 am

انا الحمد لله النهاردة

ويارب اكون قدمت حاجة جديدة فى المنتدى النهاردة

ويارب أكتر تعجبكم


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
ZOOM
مشرفة تجاره حلوان
مشرفة تجاره حلوان

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف ZOOM في الخميس نوفمبر 12, 2009 1:53 am

انا مبسووووووووووووووووووووووووووووووووطه جدااااااااااااااااااااااااااااااااااا النهارده

وانتى يا ايمان كل حاجه بتقدميها بتكون جميله جدا منك

وانا بحبك اوى يا ايمان
avatar
mero
المشرف / ة المميز لهذا الشهر
المشرف / ة المميز لهذا الشهر

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف mero في الخميس نوفمبر 12, 2009 9:23 pm

انا بقى بجد مش عارفه مخنوقه جدا نفسى اموت نفسى اضحك من جوه بجد بس الدنيا الله يسامحها
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في الجمعة نوفمبر 13, 2009 2:01 pm

ZOOM كتب:انا مبسووووووووووووووووووووووووووووووووطه جدااااااااااااااااااااااااااااااااااا النهارده

وانتى يا ايمان كل حاجه بتقدميها بتكون جميله جدا منك

وانا بحبك اوى يا ايمان



والله وانا كمان يازوووووووم

بحبك جدا جدا وبعدين اللى بقدمة ميجيش حاجة قدام اللى بتقدميه

وعشان كدة؟؟؟


ومحضرالك شوية مفاجأت

هتكلى صوابعك وراهااااااااااااااا


عدل سابقا من قبل eman في الثلاثاء نوفمبر 24, 2009 11:50 am عدل 1 مرات


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في الجمعة نوفمبر 13, 2009 2:02 pm

أنا الحمد لله كويسة أوى أوى

ادعولى كتييييير


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
ZOOM
مشرفة تجاره حلوان
مشرفة تجاره حلوان

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف ZOOM في الجمعة نوفمبر 13, 2009 5:36 pm

ربنا معاكى يا امونه

انا النهارده مخنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووقه جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


للا سف اخذت اكبر صدمه فى حياتى كلها من اقرب صديقه ليا

مقدرتش صدقتنا اللى دامت سبع سنين

يالا حسبى الله ونعم الوكيل فيها
avatar
mero
المشرف / ة المميز لهذا الشهر
المشرف / ة المميز لهذا الشهر

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف mero في الجمعة نوفمبر 13, 2009 11:48 pm

معلش يازوم بجد مش بعدد السنين وانا بجد انخدعت فى اقرب حد ليا بس الحمد لله اوعى تزعلى متعرفيش ربنا شايلك ايه
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في الأحد نوفمبر 15, 2009 11:51 am

لنا زعلانة جدا جدا النهاردة

ومش عارفة اعمل اية

حد عندة حل؟؟؟؟؟؟


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
ZOOM
مشرفة تجاره حلوان
مشرفة تجاره حلوان

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف ZOOM في الأحد نوفمبر 15, 2009 10:14 pm

ليه يا حبى الف سلامه عليكى من الزعل
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في الثلاثاء نوفمبر 17, 2009 12:49 pm

ربنا يخليكى ليا يازوم ياحببتى

وتغظينى كمان وكمان

ياويلك منى


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في الثلاثاء نوفمبر 17, 2009 12:51 pm

انا النهاردة الحمد لله

بس فيه حد مجننى

ان شاء الله هاخد حقى منه

وبعديين استريح


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
ZOOM
مشرفة تجاره حلوان
مشرفة تجاره حلوان

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف ZOOM في الثلاثاء نوفمبر 17, 2009 7:08 pm

ربنا يستر منك يا ايمان

MOSHAKES 2
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في السبت نوفمبر 21, 2009 1:30 pm

السلام عليكم

انا الحمد لله النهاردة

بس للاسف عندى حالة طوارئ فى البيت الايام ديه

ومش عارفة ادخل المنتدى خالص

ولا اعمل مشاركات

ادعولى كتييييير اخرج منها الازمة ديه على خير

بس على العموم المنتدى شغال من غيرى كويس اوى

الحمد لله

الناس بدات تخاف منى ومش بتدخل الا الايام اللى انا مش فيها فى المنتدى



================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
مروة حامد
المشرف / ة المميز لهذا الشهر
المشرف / ة المميز لهذا الشهر

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف مروة حامد في السبت نوفمبر 21, 2009 5:21 pm

انا مخنوقة وزهقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانة اوى
ومش عارفة اعمل اية
avatar
ZOOM
مشرفة تجاره حلوان
مشرفة تجاره حلوان

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف ZOOM في السبت نوفمبر 21, 2009 5:58 pm

ليه كده يا مروة

ربنا يفك كربك

flower
avatar
ZOOM
مشرفة تجاره حلوان
مشرفة تجاره حلوان

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف ZOOM في السبت نوفمبر 21, 2009 9:27 pm

خير يا ايمان

ان شاء الله تعدى الظروف دى على خير


وتكونى فى احسن حال يارب
avatar
مروة حامد
المشرف / ة المميز لهذا الشهر
المشرف / ة المميز لهذا الشهر

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف مروة حامد في الإثنين نوفمبر 23, 2009 3:37 am

ربنا يخليكى يازوووووووووووووم
ادعيلى ونبى محتاجة دعوات الجميع
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في الثلاثاء نوفمبر 24, 2009 11:53 am

مروة حامد كتب:ربنا يخليكى يازوووووووووووووم
ادعيلى ونبى محتاجة دعوات الجميع


ربنا معاكى يامروة

بصى فى دعاء حلو اوى اوى قوليه فى اى ازمة فى حياتك

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

يفرج الهموم والكروب

بس قوليه من قلبك...وربنا معاكى ان شاء الله

اذا ضافت بك الدنيا ففكر في ألم نشرح .. فعسر بين يسرين متى تذكرهما تفرح


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في الأربعاء نوفمبر 25, 2009 12:26 pm


السلام عليكم

عاملين ايه؟؟؟

انا كويسة جدا والحمد لله

حالة الطوارئ اللى فى البيت عندى انتهت والحمد لله


امممممممممممممممممممممممم

انا شايفة ان الناس نامت تانى فى المنتدى

اممممممممممممممممممم


طيب..

على العموم

لازم تعرفوا حاجة مهمة جدا جدا

انا بنشط فى العيد....

بكون...

اكثر جنانا وشعننة

لذلك


كله يهررررررررررررررررررررب



================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
مروة حامد
المشرف / ة المميز لهذا الشهر
المشرف / ة المميز لهذا الشهر

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف مروة حامد في الأربعاء نوفمبر 25, 2009 3:46 pm

ميرسي ياايمى على الدعااااااااااااااااااااء

والحمدالله انا بقيت احسن وحابة اشكر كل الى
دعولى ووقفو جــنــــــــــــــــــــبــــــــــــــــــى
avatar
مروة حامد
المشرف / ة المميز لهذا الشهر
المشرف / ة المميز لهذا الشهر

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف مروة حامد في الأربعاء نوفمبر 25, 2009 3:49 pm

انا عن نفسي زيك كدة فى العيد مجنونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة
وبعدين عندك حق الناس نايمة اوى محتاجين حاجة تصحصحهم
اممممممممممممممممممممممممممممممم
لازم نفكر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف eman في الثلاثاء ديسمبر 08, 2009 11:49 am

انا الحمد لله
بس خايفة شوية السنة ديه من الامتحانات

ربنا يستر

ادعولى كتييييير

هه

اوعى حد مش يدعلى


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
ZOOM
مشرفة تجاره حلوان
مشرفة تجاره حلوان

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف ZOOM في الثلاثاء ديسمبر 08, 2009 8:04 pm

دا احنا هندعيلك دعاااااااااااااااااااا

MOSHAKES 2


================ تجاره حلوان ================

It is a nice feeling when you know that some one loves you, misses you, needs you
but it is better when you know that's some one never ever forgets you
That's me
avatar
tito
العضو / ة المميز لهذا الشهر
العضو / ة  المميز لهذا الشهر

رد: وانت عامل أيه؟؟!!!

مُساهمة من طرف tito في الخميس ديسمبر 10, 2009 9:34 pm

انا انهرضه قررت اني ارد علي الموضوع لاني فرحاااان جدا
لاني كلمت البنت اللي انا بحبها
والكلام ده حلو
احلى حاجه فى الدنيا
انـه يجـيـلك فى ثانـيه
يطلع حاسس باللى انت حاسس بيه

    الوقت/التاريخ الآن هو الخميس ديسمبر 14, 2017 10:17 am