helwanscout

مرحبا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

helwanscout

مرحبا

helwanscout

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
helwanscout

تم فتح باب التسجيل للاشراف على المنتدى وعلى من يرغب كتابة جميع بياناته وماذا فى اعتقاده ان يفعل للنهوض بالمنتدى فى المقترحات
سوف يتم تحديد اجتماع لاختيار المشرفين الجدد قريب وسوف نعلن عنه لحضور جميع الاعضاء للموافقه على ترشيحات المشرفين الجدد
تم بحمد الله انشاء اول جروب لتجاره حلوان على الفيس بوك و هذا من اجل البقاء مع الاعضاء لفتره اطول و الاستفاده من جميع خدمات الشبكه العنكبوتيه و الى الامام دائما رابط الجروب https://www.facebook.com/group.php?gid=146340706332&ref=mf كونو معنا

3 مشترك

تغيير لوجو المنتدى ( الصورة الخارجية)

الشاعر خارجية
    الشاعر خارجية
    مشرف تجاره حلوان
    مشرف تجاره حلوان

تغيير لوجو المنتدى ( الصورة الخارجية) Empty تغيير لوجو المنتدى ( الصورة الخارجية)

مُساهمة من طرف الشاعر خارجية الخميس سبتمبر 03, 2009 6:05 pm

أنا عارف إن الموضوع هيكون شائك لكن أنا قصدى إن مش هما دوُل الناس اللى عملوا عشيرة تجارة خاجية .لكنهم عملوا حاجة للعشيرة وده شىء جميل لازم يذكر ليهم .لكن لسه في ناس كتير قبل الناس دى ما تكون فى العشيرة مش قصدى أنا لكن أنا اقصد الناس اللى قبلى واللى قبلهم .
    كل دوُل لازم نذكرهم ولو بصورة صغيرة على بوابة المنتدى .
    وده دور الناس المشرفين على المنتدى ( تواصل الاجيال) وليس ذكر الاجيال الحالية فقط .
    وأعتقد إنه ده حقهم عليكم كخريجين لعشيرة تجارة . وحق العشيرة إنها لا يمكن أن تغفل عن ذكر الناس دى.
    والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
    mando
    mando
    مشرف تجاره حلوان
    مشرف تجاره حلوان

تغيير لوجو المنتدى ( الصورة الخارجية) Empty رد: تغيير لوجو المنتدى ( الصورة الخارجية)

مُساهمة من طرف mando الخميس سبتمبر 03, 2009 9:18 pm

بعد السلام والتحيه الكشفيه كمان
    قائدى العزيز والمبجل
    احنا مش حاطين الصورة دى كصورة دائمه ولكن
    جارى تصميم صورة تجمع كل الاعضاء سواء الحاليين او الخريجين للعشيرة
    وبيتم ادخالهم فى سياق كشفي ويدل على
    كشفيه المنتدى وعلى عراقه تاريخ عشيرتنا
    ولك منى احلى سلام
    اخوك الصغنن ماندو
    Moshakes
    Moshakes
    الفنان
    الفنان

تغيير لوجو المنتدى ( الصورة الخارجية) Empty رد: تغيير لوجو المنتدى ( الصورة الخارجية)

مُساهمة من طرف Moshakes الجمعة سبتمبر 04, 2009 4:56 pm

علم و جارى التنفيذ
    بس ياريت كل واحد عنده صور قديمه للخريجين بعتهالى على الميل او يرفعه فى موضوع وانا هاقوم بالازم

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 19, 2024 7:22 pm