helwanscout

مرحبا
helwanscout

تم فتح باب التسجيل للاشراف على المنتدى وعلى من يرغب كتابة جميع بياناته وماذا فى اعتقاده ان يفعل للنهوض بالمنتدى فى المقترحات
سوف يتم تحديد اجتماع لاختيار المشرفين الجدد قريب وسوف نعلن عنه لحضور جميع الاعضاء للموافقه على ترشيحات المشرفين الجدد
تم بحمد الله انشاء اول جروب لتجاره حلوان على الفيس بوك و هذا من اجل البقاء مع الاعضاء لفتره اطول و الاستفاده من جميع خدمات الشبكه العنكبوتيه و الى الامام دائما رابط الجروب http://www.facebook.com/group.php?gid=146340706332&ref=mf كونو معنا

كل سنه وانتى طيبه

شاطر
avatar
mando
مشرف تجاره حلوان
مشرف تجاره حلوان

كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف mando في الإثنين يناير 04, 2010 5:09 pm

يوم الجمعه عيد ميلاد ريا
كل سنه وانتى طيبه ويا رب عقبال
10 سنين كمان
يلا ....... عيد ميلاد الليه مين عيد ميلاد النونه
(على اساس الطول )
احمد ربك غيره مفيش
احمد ربك متقوليش
افرض لو كان خلقك قرد ........
هههههههه
كل سنه وانتى طيبه يا رضوى ويا رب
تحققي احلامك فى السنه الجديده ويجيلك عريس يا رب
يا رب حد يكون بيبص تحت رجله ويشوفك فيتدبس يا رب
كفايه كدا عليكى


================ تجاره حلوان ================
لا اله الا الله محمدا رسول الله
avatar
ZOOM
مشرفة تجاره حلوان
مشرفة تجاره حلوان

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف ZOOM في الإثنين يناير 04, 2010 6:48 pm

كل سنــــــــه وانتى طيبـــــــه يا رودى

ويارب تحققى كل احلامك السنادى

وتعيشى سعيده على طول

flower flower


================ تجاره حلوان ================

It is a nice feeling when you know that some one loves you, misses you, needs you
but it is better when you know that's some one never ever forgets you
That's me
avatar
mando
مشرف تجاره حلوان
مشرف تجاره حلوان

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف mando في الإثنين يناير 04, 2010 8:48 pm

شكل محدش هيجيبلك هديه
تقريبا محدش بيحبك


================ تجاره حلوان ================
لا اله الا الله محمدا رسول الله
avatar
Moshakes
الفنان
الفنان

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف Moshakes في الإثنين يناير 04, 2010 10:26 pm

كل سنه و انتى طيبه يااااريا
و السنه الجايه تتطولى شويا عشان العرسان تشوفك
و تحققي كل احلامك
و عشان اليله عيد
و انا مش سعيد
انا احمد طبعا
هاغنيلك
و استحملى بقه

السؤال اكمل مكان النقط

كان يوم ............ يوم ما جيت
بابا و ماما سابو البيت

السؤال اكمل مكان النقط اكمل عشان تتدبس و ريا تحطك فى دماغه
و تكون الضحيه

احمد ربك غيره مفيش
احمد ربك متقوليش
افرض لو كان خلقك ...... بربطوكى فوق سطح البيت


================ تجاره حلوان ================
لو فكرت انى احب غير الجواله محتاج عملية نزع عقل
بحبك يأأأأأأأأأأأأأأ خارجيه


avatar
ossa
مرشح جوال
مرشح جوال

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف ossa في الثلاثاء يناير 05, 2010 1:04 am

كل سنه وانتي طيبه ياروودي والسنه الجايه تحققي كل اللي نفسك فيه
كان يوم .اسود. يوم ما جيت
بابا و ماما سابو البيت
احمد ربك غيره مفيش
احمد ربك متقوليش
افرض لو كان خلقك معزة بربطوكى فوق سطح البيت
avatar
mando
مشرف تجاره حلوان
مشرف تجاره حلوان

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف mando في الثلاثاء يناير 05, 2010 1:07 am

هههههههههههههههههههه
يا سلام مفيش حد ذكر انه هيجيبلك هديه


================ تجاره حلوان ================
لا اله الا الله محمدا رسول الله
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف eman في الأربعاء يناير 06, 2010 10:09 am

انا معايا اجمل هدية ليكى يارودى

هو احنا نطوووووووووول





الرصاص خلص


هروح اجيب دعم واهجيلك تانى

باى بااااااااى


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف
avatar
mando
مشرف تجاره حلوان
مشرف تجاره حلوان

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف mando في الأربعاء يناير 06, 2010 12:01 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يا مجنونه
بس والنبي ابقي نزلى الرشاش لتحت شويه
احس كله هيعدى من فوق رضوى


================ تجاره حلوان ================
لا اله الا الله محمدا رسول الله
avatar
mero
المشرف / ة المميز لهذا الشهر
المشرف / ة المميز لهذا الشهر

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف mero في الأربعاء يناير 06, 2010 3:15 pm

كل سنه وانتى طيبه يارودى وياااااااااااااااااارب تكون السنين اللى جايه كلها سعيده عليكى
وعقبااااااااااااااااااااال مليون سنه يارب
وتطولى شويه ولسان يقصر شويتين
avatar
ٌRONY
قائد
قائد

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف ٌRONY في الأربعاء يناير 06, 2010 4:17 pm

كل سنة وانتي طيبة يا رودي

وعقبال مليووووووووووووووووووووووون سنة

اهو علشان تلحقي تتطووووووووووووووووووووووووووولي

ويارب السنة الجاية تحققي كل اللي بتتمنيه

وتلاقي عبد العال اللي هيتدبس فيكي

هو عبد العال ولا حسب الله
اي حد بقي وخلاص
avatar
mando
مشرف تجاره حلوان
مشرف تجاره حلوان

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف mando في الأربعاء يناير 06, 2010 6:57 pm

عبد العااااااااااااااااااال
ههههههههههههههههههههه
ربنا يكرمك يا رب
بواحد مبيشوفش ولا بيسمع


================ تجاره حلوان ================
لا اله الا الله محمدا رسول الله
avatar
ٌRONY
قائد
قائد

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف ٌRONY في الأربعاء يناير 06, 2010 8:17 pm

طب اللي مبيشوفش ولا بيسمع

ده هينطس فنظره ويتدبس فيها ازااااااااااااااااااااااااي يا فالح

يلا بقي ربنا يكرمها وخلاص
avatar
mando
مشرف تجاره حلوان
مشرف تجاره حلوان

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف mando في الأربعاء يناير 06, 2010 9:22 pm

ماهو لو كان بيشوف مش هيتنيل بيها ولو سمع صوتها بردو
بصو احنا نعمل جمعيه
ونجيبلها واحد مسن
اهه ثواب وجواز
ههههههههههههههههههه


================ تجاره حلوان ================
لا اله الا الله محمدا رسول الله
avatar
رودي(ريا)
جوال متميز
جوال متميز

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف رودي(ريا) في الأربعاء يناير 06, 2010 9:44 pm

والله ماشي ي ماندووووووووووووووو وانت ي رشاد هبعتلك الرد ع الفيس واهو تبقى الفضايح علني اما انت ي عوصا فلحد امبارح كنت كويسه معاك لكن انتظر الصاعقه اما عملتك غسيل مخ انا وسارة ونسيناك المحاسبه

كلام للبنات بقى اللي محسوبين بنات في البطاقه وخلاص طبعا دة غير زموزم حبيبتي اللي ربنا يسعدها ويوفقها ي رب
اما ايمان فانشاء الله تضربلنا ماندو برششاتها بس يارب تأثر فيه ويموت لحسن شكله هيقول ؛(كمان)
اما رانيا فمعرفش اصلا شكل قاعدة البيت بتجنن الواحد ولا اية وطبعا لان مامتها مبتغسلش ببرسيل فالبلاك اللي في قلبها غرق هدومها كلها
avatar
رودي(ريا)
جوال متميز
جوال متميز

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف رودي(ريا) في الأربعاء يناير 06, 2010 9:50 pm

ملحوظه ايمان هتدخل السجن طبعا بعد ما تموت ماندو طبعا
اما انتى ي عباااااااااااااااس فكفايه عليكي اللي عملاه فيكي ع الفيس هو اللى خلاكي عاوزة تدخلي العباسيه عن قريب ع ايدي
وبالنسبه للهداية ي عم ماندووووووووو فالهدايا عمرها ما كانت تقدير للحب
محبه الناس ليا اغلى هديه عندي من ربنا


صحيح نسيت اقول لنفسي كل سنة وانا طيبه وافضل ع طول عسل كدة (خمسة وخميسه)
avatar
mero
المشرف / ة المميز لهذا الشهر
المشرف / ة المميز لهذا الشهر

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف mero في الأربعاء يناير 06, 2010 10:00 pm

ربنا يهديكى يااااااااااااااااااااااااريا يارب عشان انتى اظاهر اتجننتى خلاص
ويشفيك من المرض الصعب ده يااااااااااااااااااااااااارب
قولوا معايا يارب عشان المرض بيزيد وده وحش على طولها بيقصرها من هنا ويطول لسانها من هنا
avatar
رودي(ريا)
جوال متميز
جوال متميز

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف رودي(ريا) في الأربعاء يناير 06, 2010 10:03 pm

ملحوظه ايمان هتدخل السجن في ماندو بعد قتله طبعا وبكدة ارحم المنتدى من رخامتها ونترحم من ماندو ونبقى ضربنا عصفورين بحجر واحد

اما عبااااااااااااااااس كفايه اللى انا عملاه فيها ع الفيس شكله هو اللى جننها كدة عقبال ما ادخلها العباسيه ع ايدي ان شاء الله ونرحم المنتدى من عبطها وطبعا رانيا هنترحم منها عشان مامتها هتخليها تقعد تغسل غسيلها من السواد اللى فيه دة بس ياااااااااااااارب يندف وبكدة امسك المنتدى انا و زوووووووووم وساعتها ابقى شوفوا عدد الزوار

صحيح نسيت اقول كل سنة وانا طيبه لنفسي وافضل عسل ع طول كدة(خمسه وخميسه)

اما بقى الهديه ي عم ماندو فكفايه عليا محبه الناس ليا اجمل هديه ربنا انعم عليا بيها
avatar
رودي(ريا)
جوال متميز
جوال متميز

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف رودي(ريا) في الأربعاء يناير 06, 2010 10:05 pm

ماشي ي عباس مااااااااااااشي انتظريني ع الفيس بس متبقيش تعيطي بقى
avatar
mando
مشرف تجاره حلوان
مشرف تجاره حلوان

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف mando في الأربعاء يناير 06, 2010 10:45 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
شكلك انتى اللى مش بتستعملى برسيل
كل دا بلاك على دماغك
وبعدين الحمدالله اخيرا عشت وشوفت اليوم دا
كنت خايف اموت قبل ما اشوفه
اخيرا لاقيت حاجه واحده طويله فيكى
لساااااااااااااااااااااااااااااااااااانك
وبس
هههههههههههههههههههههههه
كل سنه وانتى طيبه يا رضوى
ويا رب بجد تحققى طموحك يا رب وتتطولى ههههههههههه


================ تجاره حلوان ================
لا اله الا الله محمدا رسول الله
avatar
رودي(ريا)
جوال متميز
جوال متميز

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف رودي(ريا) في الأربعاء يناير 06, 2010 11:14 pm

لا ع فكرة طولي عاجبني بس بجد يااااااااارب احقق احلامي وبجد مش بتدايق من طولي لازم اكون صغنتوتة كتكوتة كدة او انا بحب اكون كدة الحمد لله
avatar
mando
مشرف تجاره حلوان
مشرف تجاره حلوان

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف mando في الخميس يناير 07, 2010 12:03 am

طبعا يا رضوى انتى بجد حد كلنا بنحبه جدا
مش تزعلى اننا بنهزر معاكى
ويا رب تحققي كل احلامك


================ تجاره حلوان ================
لا اله الا الله محمدا رسول الله
avatar
رودي(ريا)
جوال متميز
جوال متميز

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف رودي(ريا) في الخميس يناير 07, 2010 12:09 am

يااااااااااااااااااااااااااااااارب اولها اطفش ماندو من العشيره وامسك انا وسارة القيادة وساعتها اتفرج ع نفسك يالي فرحت كتير في اللي حصلي ويااااااااااااااااااريتك فكرت تداري بقى جاي بتسأل دالوقتى انا لية سيباك لدالوقتى تخرب في عشيرتي لدالوقتي وبتسأل مالي واتفرج
avatar
هيا*HYA*
مشرفة تجاره حلوان
مشرفة تجاره حلوان

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف هيا*HYA* في الخميس يناير 07, 2010 1:59 pm

هابى بيرث داى رودى
كل سنه وانتى طيبه وياترب تحققى كل احلامك
وربنا يسعدك على طول
بس اوعى تطولى اكتر من كدة.. استنى لما اطول انا شويه
ساعتها ممكن تفكرى انك تطولى
وخدى اجمل هديه منى





ودى بقى التورته بس متنسيش تسبيلى حته




ودى علب الهدايا بالنيابه عن المنتدى كله
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

بس خلى بالك الهديه الكبيرة دة بتاعتى
والعلب الصغنتوته دى اللى هناك بتاعه ايمان وماندو
شايفه بيحبوكى قد ايه
ويارب بس يطلع فيها هديه

كل سنه وانتى طيبه
وعقبال السنه الجايه
avatar
mando
مشرف تجاره حلوان
مشرف تجاره حلوان

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف mando في الخميس يناير 07, 2010 3:24 pm

ههههههههههههههههههههههههههه


================ تجاره حلوان ================
لا اله الا الله محمدا رسول الله
avatar
رودي(ريا)
جوال متميز
جوال متميز

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف رودي(ريا) في الخميس يناير 07, 2010 10:15 pm

ميرسي ي هيا وانتي طيبه ي حبيبتي بس ايه الهدايا الجامدة دي ميرسي
avatar
اتش خارجيه
مرشح جوال
مرشح جوال

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف اتش خارجيه في الجمعة يناير 08, 2010 2:41 am

كل سنه وانت طيبه يا ردا
حمدى احمد
avatar
اتش خارجيه
مرشح جوال
مرشح جوال

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف اتش خارجيه في الجمعة يناير 08, 2010 2:57 am

بس يارب تطولى سنه لحسن كده هش هنلاقى ليكى حاجه على طولك قصدى كادجات تشتغلى فيها من غير كراسى cheers
avatar
ٌRONY
قائد
قائد

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف ٌRONY في الجمعة يناير 08, 2010 3:55 am

هههههههههههههههههههههه

جامدة ياحمدى
avatar
رودي(ريا)
جوال متميز
جوال متميز

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف رودي(ريا) في الجمعة يناير 08, 2010 5:09 pm

ي ساقط ابتدائيه ي تعليم مجاني اسمي رضوى هتفضل لادغ كدة ع طول اسمي رضوى

بس بجد فرحت ي حمدي وانت طيب انا بهزر طبعا

وي حلوة انتى عجبتك اوي وابقي غيري اسم المكرونة بتاعتكم دي ال مكرونة روني ال
ع رأي المثل قائدة مكرمية هههههههههههههههههههههههههه
avatar
mando
مشرف تجاره حلوان
مشرف تجاره حلوان

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف mando في الأحد يناير 10, 2010 12:15 am

ختاتما للموضوع
عملنا عيد ميلاد لرضوى
وبصراحه كان رائع
جالها هدااااااايه كتييييييييييييييييييير
ربنا يسهلها اكتر واكتر
واكلنا الجاتوه بعد خناقه كبيرة جدا عليها
وشربنا ميه من الحنفيه اللى جنب الكليه
ختاما
كل سنه وانتى طيبه يا رضوى وعقبال ميت سنه


================ تجاره حلوان ================
لا اله الا الله محمدا رسول الله
avatar
رودي(ريا)
جوال متميز
جوال متميز

رد: كل سنه وانتى طيبه

مُساهمة من طرف رودي(ريا) في الثلاثاء يناير 12, 2010 12:10 am

شكرا ي ماندو ربنا يخليك

    الوقت/التاريخ الآن هو الخميس ديسمبر 14, 2017 10:16 am