helwanscout

مرحبا
helwanscout

تم فتح باب التسجيل للاشراف على المنتدى وعلى من يرغب كتابة جميع بياناته وماذا فى اعتقاده ان يفعل للنهوض بالمنتدى فى المقترحات
سوف يتم تحديد اجتماع لاختيار المشرفين الجدد قريب وسوف نعلن عنه لحضور جميع الاعضاء للموافقه على ترشيحات المشرفين الجدد
تم بحمد الله انشاء اول جروب لتجاره حلوان على الفيس بوك و هذا من اجل البقاء مع الاعضاء لفتره اطول و الاستفاده من جميع خدمات الشبكه العنكبوتيه و الى الامام دائما رابط الجروب http://www.facebook.com/group.php?gid=146340706332&ref=mf كونو معنا

اجب بكل صراحه ؟

شاطر
avatar
ZOOM
مشرفة تجاره حلوان
مشرفة تجاره حلوان

اجب بكل صراحه ؟

مُساهمة من طرف ZOOM في الثلاثاء يناير 26, 2010 8:51 pm

الى كل آدم جـــاوب وبكل صراحة..
متى أخر مره دعوت اختــك على مطعم ..؟؟أو فكرت بالجلوس معها ..؟؟
هل ستكون الاجـــابـه .. بالأمس ..؟؟منذ شهر ..؟؟منذ سنه .؟؟لم ادعوها في حياتي ابدا ..!!
تختلف إجابتكم .. من شخص لاخر ..لكن..!!
هل سألت نفسك .. ماهـي ردت فعلهـا لو جربــت ودعوتهــا أو أعطيتـهـا جزء من وقتك ما الاثـر الذي ستتركه في قلبـهـا .. فجميعنا يعلم أن الأخت تحب أن يكون لها أخ ترى منه الإهتمــام والعطـف والحنــان .. فمــاذا لــو افـرحت قلــب اختــك بدعــوة الى مطعـم أو جلســت وتجــاذبـت معهــا أطراف الحديث ،فأنت تحكي لها قصــة وهي تحكـــي لــك ...





ربما تقول ..

مشغـــول ..مش فـــاضي لهــا ..ولو كان احد اصدقائك لقدمــت له عينيك .. لو ماكنتــش فـــاضى لهـــا زى مابتقـــول .. فمن الذي سيفضى لها .. ؟؟ أتريدها ان تبحث عن رجــل اخــر غيـرك .. ؟؟؟ولو بحــثـت أستـجـــد .. !! نعم ستجد تلك الذئاب التي ستعطيــهـا مالـــم تجـــده عندك .. فلنحاول جميعـــا أن نعطــى أخواتنــا شيئــاً من وقتنـــــــــا ..فهن يستحقين هذا ..


وأنتـــوا يا بنـــات
كــــــــم مـــن مــرة وسبــق ان فعـلهــا معكــن اخوانـكم
ايـــــه هيـكــون إحسـاسكــم عنـدمــا تجدن لفتــة إهتمــام كهــذه من إخوانكم ..؟؟


================ تجاره حلوان ================

It is a nice feeling when you know that some one loves you, misses you, needs you
but it is better when you know that's some one never ever forgets you
That's me
avatar
mando
مشرف تجاره حلوان
مشرف تجاره حلوان

رد: اجب بكل صراحه ؟

مُساهمة من طرف mando في الأربعاء يناير 27, 2010 1:42 am

تعرفي يا زمزم انتى بجد
خلتينى افكر فى حاجه عمرى ما فكرت فيها


================ تجاره حلوان ================
لا اله الا الله محمدا رسول الله
avatar
mero
المشرف / ة المميز لهذا الشهر
المشرف / ة المميز لهذا الشهر

رد: اجب بكل صراحه ؟

مُساهمة من طرف mero في الأربعاء يناير 27, 2010 3:58 am

طب كويس ياريت تتنفذ
avatar
ossa
مرشح جوال
مرشح جوال

رد: اجب بكل صراحه ؟

مُساهمة من طرف ossa في الأربعاء يناير 27, 2010 9:58 am

حلو يازووم بس انا الحمد لله ربنا رحمنا ومعندناش بنات
بس تقريبا بيبقي جميل لو في اتنين اخوات متهفمين لان ده بيحل
مشاكل كتير وهي في اولها لانهم استحاله ينفقوا بعض
او يكذبو علي بعض لان اكيد انتيم الاخوات احلي من انتيم الاصحاب
avatar
maram
مرشح جوال
مرشح جوال

اجب بكل صراحة؟

مُساهمة من طرف maram في الأربعاء يناير 27, 2010 3:43 pm

انا فعلا شايفة اخويا راجل مثالى فى النقطة ديه
كتير جدا بنخرج مع بعض وفى اى وقت ممكن ابقى قاعدة زعلانة والقيه بيقولى قومى هانخرج
مش قادرة اقولكم ازاى بيفكر يسعدنى وبحس دايما وانا معاه ان كل شى سهل وان اى حاجة عيزاها باخدها،كتير بنشد مع بعض لكن لوحد زعلان بيكون التانى فى ظهرة I love you I love you
بابا عودنا طالما احنا الاتنين مع بعض ممكن نعمل اى حاجة
احنا اكتر ناس فى العمارة بنخرج باليل الساعة2 ، 3 اى وقت ان شاء الله نتمشى بالعربية على الكورنيش ،حقيقى هو مثالى اوى فى النقطة ديه،هو اللى علمنى معنا الاخوة حتى مع اصحابى
انا بحمد ربنا فعلا على اخويا I love you I love you I love you
avatar
ZOOM
مشرفة تجاره حلوان
مشرفة تجاره حلوان

رد: اجب بكل صراحه ؟

مُساهمة من طرف ZOOM في الأربعاء يناير 27, 2010 11:30 pm

دى حاجه كويسه
طب بعد ما فكرت ناوى تعمل ايه يا مندوا ؟؟


================ تجاره حلوان ================

It is a nice feeling when you know that some one loves you, misses you, needs you
but it is better when you know that's some one never ever forgets you
That's me
avatar
ZOOM
مشرفة تجاره حلوان
مشرفة تجاره حلوان

رد: اجب بكل صراحه ؟

مُساهمة من طرف ZOOM في الأربعاء يناير 27, 2010 11:32 pm

يعنى مقولتيش يا ميرو رايك ايه حصل معاكى دا قبل كده؟


================ تجاره حلوان ================

It is a nice feeling when you know that some one loves you, misses you, needs you
but it is better when you know that's some one never ever forgets you
That's me
avatar
ZOOM
مشرفة تجاره حلوان
مشرفة تجاره حلوان

رد: اجب بكل صراحه ؟

مُساهمة من طرف ZOOM في الأربعاء يناير 27, 2010 11:37 pm

كلامك صح يا عصام
مفيش احلى من انتيم الاخوات



================ تجاره حلوان ================

It is a nice feeling when you know that some one loves you, misses you, needs you
but it is better when you know that's some one never ever forgets you
That's me
avatar
ZOOM
مشرفة تجاره حلوان
مشرفة تجاره حلوان

رد: اجب بكل صراحه ؟

مُساهمة من طرف ZOOM في الأربعاء يناير 27, 2010 11:39 pm

ربنا يحميلك اخوكى يا مرام ويخليهولك

حافظه بقى على اخوكى لان نادر دلوقتى ان يكون فيه اخ كده

و ربنا يخليكوا لبعض


================ تجاره حلوان ================

It is a nice feeling when you know that some one loves you, misses you, needs you
but it is better when you know that's some one never ever forgets you
That's me
avatar
اتش خارجيه
مرشح جوال
مرشح جوال

رد: اجب بكل صراحه ؟

مُساهمة من طرف اتش خارجيه في الخميس يناير 28, 2010 3:47 am

السلام عليكم

الحمد لله رب العالمين الوالد رحمه الله عليه علمنا ان احنا لبعض
والحمد لله ان انا واخواتى البنات زى السمن على العسل
وبخرج معاهم وبهزر معاهم وعلى طول تهريج
وعلى فكرة انا لازلت باقول وعن اقتناع تام ان تربية الوالدين هيا اللى بتاثر
فى الكلام دا وبتاثر فى القرب بين الاخوات
الموضوع جميل جدا ومهم جدا
احب احييكى يا زمزم
avatar
mando
مشرف تجاره حلوان
مشرف تجاره حلوان

رد: اجب بكل صراحه ؟

مُساهمة من طرف mando في الخميس يناير 28, 2010 3:26 pm

مش هعمل حاجه
احنا كدا كدا بنخرج وبنتكلم
بس انا بتكلم في حته ان اختى مش صاحبتى يعنى مش كل الاسرار هى تعرفها
لكن طبعا الحمدالله انا بخرجها هى واخويا الصغنتوت
واقرب حد ليها هو انا
بس حته الصحوبيه
يمكن علشان شايف انها اصغر منى
او علشان في ناس كتير فى سنى واكبر
اصحابي
او ممكن علشان الوقت
مفيش وقت كتير بقعده معاها
دا اللى مخلينى انا صاحبها بس هى مش صحبتى
طبعا لو هى اكبر منى كان الوضع اختلف تماما


================ تجاره حلوان ================
لا اله الا الله محمدا رسول الله
avatar
هيا*HYA*
مشرفة تجاره حلوان
مشرفة تجاره حلوان

رد: اجب بكل صراحه ؟

مُساهمة من طرف هيا*HYA* في الخميس يناير 28, 2010 11:12 pm

موضوع جميل جداا
تسلمى يا زوم
بس للاسف اخويا اصغر منى
يعنى انا اللى بعزم وبنخرج انا وهو كتيير لوحدنا
وبتكلم معاه وبتشاور كتيير
يعنى بعتبرة كبير
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وبقول لمرام ربنا يخليلك اخوكى
ويدوم المحبة بينكم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وبقول للقائد ماندو
ياريت تقرب من اخواتك اكتر
او بمعنى اصح ممكن تحكيلهم على مشاكلك ولو حتى البسيطه منها
يعنى حسسهم انهم كبار
مش بقى علشان انت الكبير تخوفهم منك
وكمان زى ما بيقول المثل
يوضع سره فى اضعف خلقه
يعنى ممكن يكون سنهم صغير بس ممكن يحلولك مشكله او يقولولك على نقطه مجتش على بالك
مهما كان مفيش انسان كامل
وبس
وربنا يوفقنا جميعا ويعدى الامتحانات على خير
avatar
tito
العضو / ة المميز لهذا الشهر
العضو / ة  المميز لهذا الشهر

رد: اجب بكل صراحه ؟

مُساهمة من طرف tito في الجمعة يناير 29, 2010 6:47 pm

السلام عليكم موضوع حلو اوي
بس انا ملياش اخوات بانات بس كان نفسي يبقالي عشان كده فرحان اوي ببنت اخويا
واما تكبر هخرجها وافسحها
avatar
ZOOM
مشرفة تجاره حلوان
مشرفة تجاره حلوان

رد: اجب بكل صراحه ؟

مُساهمة من طرف ZOOM في السبت يناير 30, 2010 2:47 am

مشكورين كلكوا يا جماعه
وانا مبسوطه جدااااااااااااااا ان الموضوع عجبكم واثر فيكوا زى ما اثر فيا
وبعد كلمكوا دا كله انا بدعى ربنا وواتمنى ان يكون عندى اخ زى اخوتكوا كده
وانا مش طماعه مش عايزة لا خروج ولا الكلام دا كل اللى بطلبه من ربنا انه يكون قريب منى و يسمعنى و وبس و الحمد لله على كل حال


================ تجاره حلوان ================

It is a nice feeling when you know that some one loves you, misses you, needs you
but it is better when you know that's some one never ever forgets you
That's me
avatar
maram
مرشح جوال
مرشح جوال

رد: اجب بكل صراحه ؟

مُساهمة من طرف maram في الأحد يناير 31, 2010 3:43 am

زمزم عايزة اقولك ان الموضوع يتوقف عليكى برده
انت لازم تكسرى الحاجز اللى ما بينكم
حاولى انت فى الاول تبدى الكلام لحد ما يتعود يتكلم معاكى
ممكن يكون كل واحد منكم مستنى التانى يبدا ويقرب
وربنا يخلهولك I love you I love you
avatar
eman
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى
مسئول العلاقات العامه بالمنتدى

رد: اجب بكل صراحه ؟

مُساهمة من طرف eman في الأربعاء فبراير 03, 2010 5:08 pm

انا عن نفسى اخواتى بيعملوا معايا اكتر من كدة بكتير

ربنا يخليهم ليا

موضوع جميل يازوم


================ تجاره حلوان ================
واعلم
ان الامة

لو اجتمعت على ان ينفعوك بشئ...لم ينفعوك بشئ الا قد كتبه الله...
لك

واعلم
ان الامة
لو اجتمعت على ان يضروك بشئ....لم يضروك الا بشئ قد كتبه الله...
عليك

رفعت الاقلام...وجفت الصحف

    الوقت/التاريخ الآن هو الخميس نوفمبر 23, 2017 4:47 pm